Regn å party åsså ett till party...och inga kläder!

Här regnar det i dag. Usch vad allt känns grått och trist.
Känner riktigt hur man hukar sig framåt och går med tunga steg.
Men i morgon ska vi ha fest på jobbet, så då kommer man säkert att känna sig lite gladare.
Jag var och handlade i dag: två stora pajer från Kvantum, sallad, bröd, tårta och snacks.
Till baren köpte jag: 6 flaskor rött vin, 4 flaskor vitt, 6 öl och 10 flaskor Baccardi Breezer.
Det borde väl räcka till 12 st.
Jag håller på och laddar inför nästa stora fest också, syrrans 50-årsfest.
Undrar vad man ska ha på sig då. Jag måste ut på stan och hitta nåt snyggt. Jag vill ha jeans, mina beiga peterpan skor och nån slags tunika eller nåt.
Faan, vad det är svårt med kläder när man är fet(eller fuktig).
Nu ska jag vila innan jag sätter igång med nån middag.
Fiskpinnar tror jag att det får bli i dag, kulinariskt?......NOOOOT!

image52        image54image53

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi...så roligt när du skriver fuktig :-)

2007-04-19 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0