Städa och ett party.

Idag ska jag verkligen försöka få det fiiiiint här hemma.
Viktigt att toaletterna känns rena och fräscha.
I morgon ska jag nämligen ha ett litet party här hemma.
Det kommer hit en kvinna som ska demonstrera skönhetsprodukter. Lite dagcremer, nattcremer, foundations mm.
Sen ska jag bjuda på något att tugga på.
Jag har bjudit Sofia, Linda och Helene från jobbet.
Jonny åker till Irland i morgon och blir borta hela veckan. Skönt om det är nystädat när han åker så behöver jag bara hålla det snyggt när han är borta.
Undrar vad jag ska bjuda tjejerna på i morgon då??
Lite ost och kex kanske med sån där undrebart god rödvinssirap på.
Kanske tar en tur förbi MARTINAS idag och köper lite italienska delikatesser.
Jag ska ju ändå förbi Biltema och införskaffa en ny slang till min hoj, så att Knutte kan laga den idag.
image48


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0