Syrran har panikiiii

image73
Det är idag som det gäller.
Det är idag som det MÅSTE ske.
Hitta kläder till festen!!!!!!!
Hon bara MÅSTE hitta något att ha på sig.
Och jag måste hjälpa till. Det är svårt att hitta kläder åt andra tycker jag.
Vi ska köra med possitiv energi här på morgonen, så att hon känner hur fin hon är när vi sticker ner på stan för att shopa. Anita är ju värre än mig i sitt sätt att se på¨sig själv.
Detta blir inget lätt uppdrag, men jag känner att jag ska lyckas.
Maggan är redo att ta sig an denna svåra uppgift.
Men först en kopp kaffe.
Jag skriver sen vad det blev för snyggt vi hittade nere på byn.

Kommentarer
Postat av: Nina

Lite sent med zizzi heter den nya butiken med snygga kläder för lite större damer på kärnan

2007-04-28 @ 18:32:22
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0