Torsdag.


En vanlig, sketen torsdag.......*huga*
Ont har jag så jag knappt kan existera.
Skulle ha plockat ur och i diskmaskinen men jag kan knappt stå på benen.
Tvätten borde hängas men det är ju lika där.
Ringde faktiskt till doktorn i dag, men det fanns inte en tid på de närmaste fyra veckorna. Längre än så räcker inte deras bokningslista.
Jag får ringa på måndag och försöka få en akuttid, för i morgon har de stängt pga utbildning.
............*suck*........ när man äntligen får fingret ur arslet så får man ingen tid iallafall.
Man måste vara frisk för att orka vara sjuk sa min mamma, det stämmer.
Jag somnar snart, så nu flyttar jag min eländiga lekamen från köksstolen till soffan.
Jag skriver mer i morgon och då hoppas jag att jag mår bättre.
(visst ere synd om mig? visst?)

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är helt klart synd om dej vännen
KRAM

2007-04-14 @ 10:32:45
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0