Utmaning

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. När jag var tre år så kunde jag hela Elsa Beskows "Hattstugan" utantill.
2. När jag promenerar vid en väg och jag hör att det kommer en bil bakom mig så måste jag skynda mig till nästa lyktstolpe innan bilen kör om mig.(snacka om tvångstankar)
3.Om jag tycker om någon jätte mycket så kallar jag dem för "tjockis"
4. Jag har kommit tvåa i  en uttagning till luftgitarr SM
5. Jag har suttit på scenen och fått en cigarett av sångaren i Thin Lizzy(Philip Lynott)
6. Jag har ätit 23 pannkakor i en matätartävling med min bror(han vann)

Jag utmanar

ninast
kewallalinnea
lovajsaa
pappab

Kommentarer
Postat av: Linnéa.

HAHA, va kul! Jag antar utmaningen!

2007-04-24 @ 11:25:10
URL: http://www.keewlalinnea.webblogg.se/
Postat av: pappa B

Vännen, jag har blivit utmanad så många gånger att jag inte har några namn kvar att utmana. Börjar jag om igen så tror alla, eller rättare sagt får bevuiset på att jag börjar bli senil.
Men tack i alla fall....
kram

2007-04-24 @ 14:01:51
URL: http://www.pappab.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0