1:a Arbetsdagen

Nu har jag klarat av den första arbetsdagen efter en låååång och härlig semester.
Det var ganska roligt att komma tillbaka och träffa all arbetskamrater igen.
Det var inte lika roligt att stiga upp 05.30.......*gäspar*
Det känns att man sov lite dåligt i natt, dels för att man alltid är lite nojjig att försova sig sin första arbetsdag och dels för att det var hett som i helvetet i vårt sovrum i natt.
Men snart är man inne i de vanliga gängorna igen.
Jag har inget emot att det går mot hösten.
Jag tycker det är skönt när vädret blir svalare och det blir mörkt.
Jag älskar att sitta inne och kura och tända ljus på hösten.
Men än så länge är det fortfarande sommar!!
Nu ska jag till med middagen, idag får det bli blodpudding med bacon.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är ju du som är rosa damen jag är ju tant grön:o)

2007-08-13 @ 22:23:52
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0