Artroskopi???(heter det så?)

Ja, det heter så när man gör en titthålsoperatio i knät.
Det ska jag göra.
Inom tre månader ska jag få komma till sjukhuset och operera mitt knä.
Antingen blir det narkos eller lokalbedövning.
Det beror på vilken kö som går fortast.
Det känns lite läskigt.......tänk om det gör ont?
Ähh, det är dumt, jag vet....inte känns det inte.
Skönt att det äntligen händer något.
Min minisk är skadad och det är den de kan fixa med en liten operation.
Att jag också har artros har egentligen inget med den här saken att göra.
Det har jag antagligen haft länge och det kommer jag alltid att få dras med.
Men det akut onda som jag går med nu kommer antagligen gå över med en Artroskopi??( heter det så?).
Nu är jag fortsatt sjukskriven på 50% fram till operationen.
sen kan jag börja jobba som vanligt igen......BRA VA!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Artroscopi heter det och det gör ont efteråt, det kan du räkna med! Men det finns bra piller på "lassa" Hoppas du får vara vaken då kan du ligga och titta på tv när dom opererar. Skit coolt :o)

2007-08-15 @ 18:19:36
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Gubben

Artroskopi. Gjorde det på 80-talet - inte speciellt besvärligt, nu är dom ännu bättre...

2007-08-15 @ 20:07:47
Postat av: cinis

Du mååååste va bra till våran rock helg..tänk om de blir då!!! Hjälp va hemskt. Då blir de rullstol, hmm undrar om vi får sitta på cp-rampen då? Då ser man ju bra

2007-08-15 @ 21:18:58
Postat av: Anita

Artroskopi eller kanske var det lobotomi.... ;)
!?
Vad bra att du nu vet att du inte hittar på att du har ont. ( fnissar!!)

2007-08-15 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0