Bilen är död, Operera knät och helt slut på rödvin.

Idag när jag slutade mitt arbete kl 13 och skulle skynda mig till Gränby, där två tonåringar satt och väntade på mig, så var bilen DÖD.
STENDÖD!!!
Hmmm, batteriet tänkte jag då och ringde till min man som genast lånade firmabilen och kom till undsättning.
Men det var inte batteriet  eftersom stereon fungerade och det var inga problem med vare sig larmet eller centrallåset.
Jonny kom och nollställde elektroniken, så nu funkar bilen igen.
BILJÄVEL!!!
Den har krånglat från dag 1(nästan)
Väl hemma från Gränby så möttes jag i hallen av ett brev från Akademiska.
Jag har fått operationstid tisdagen den 4 September.... Otroligt snabbt, det trodde jag aldrig.
Då satte jag mig ner och grät en liten skvätt.....Jag är nog ganska nervös inför operationen ändå, fast jag inte trodde det.
Jag ska ju alltid vara så jävla duktig jag.
Då kände jag att jag måste ha ett glas vin, men till min stora FASA så upptäckte jag att min dunk var tom, sånär som på ett litet futtigt glas.
Ett endaste litet pyttigt glas.
Sicket elände!!!
Då måste jag dricka vitt vin....hehehe.....å det duger väl ganska bra det med.
SKÅL och trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det kommer att ordna sej Maggis! Du får säkert åka hem samma dag t.om. Sen blir det bara bättre och bättre. Tänk på att dom är proffs på omvårdnad på sjukhuset. Systrarna kommer att pyssla på dej hela tiden och dom har jätte bra medicamenter till allt från ångest till nageltrång. Du kommer att känna dej lugn som en filbunke när du väl kommer dit.
Tänk på att det inte är första ggn dom tittar in i ett knä. Det är en ganska vanlig undersökning. Dom gör säkert minst 15 i veckan
Det kommer att gå jätte bra!
Puss

2007-08-17 @ 18:10:25
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Gubben

Javisst - ta det lugn! Du fixar det lätt - det är jag så övertygad om att jag vågar min hatt på det!

2007-08-17 @ 18:17:05
Postat av: cinis

Du e så cool Maggan så de här fixar du lätt, de kan inte bli värre en att op bägge ögonen å inte kunna titta på Dallas...

2007-08-17 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0