Jag saknar ...

Jag saknar närheten till UTE.
Jag menar att det känns så instängt att sitta i en lägenhet hela sommaren.
Vi har en jättefin lägenhet, men det är synd att den inte ligger på nedre botten så att man hade en uteplats också.
Vår balkong är visserligen rätt ok, men det blir ju så sablarns hett när solen kommer dit.
Jag sitter här och tittar ner på våra grannar som sitter i varsin solstol nere på gräsplätten.
Det saknar jag, att kunna gå ut och ta vara på solen.
Det blir så bökigt om jag ska gå ut, då måste jag gå hemifrån liksom.
Nä, det blir nog ett radhus snart.
Villa är nog inte vår grej, ta hand om tomten och fixa hela tiden.
Men ett radhus skulle vara lagomt.
Det är bara ett krux, eller två om man ska vara petnoga.
1. Ett radhus här i Nybygård är mindre än vår lägenhet.
2. Radhusen här i Nybygård är uppe i 1 miljon nu.
JAG VET!!! Det är hutlösa priser.
Fast villorna här ute kostar ju 3½ milj eller mer.
Det är som att välja mellan pest och kolera.
Det är tur att vi har haft tillgång till båten i sommar, annars hade vi inte överlevt.

Kommentarer
Postat av: Gubben

MEN, hur kul att sitta på solstolen och känna att grannarna ovanför kan kolla ner i "dalen", om du förstår vad jag menar - hm - rodnar lite - hm - borde rodna menar jag...

2007-08-19 @ 19:04:47
Postat av: Gubben

Det där med PETnoga gilla jag

2007-08-19 @ 19:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0