Man är aldrig nöjd.

image328
Förra veckan klagade jag över att det var så himmla hett varje dag.
I Söndags kom hösten på en timme.
Jag och Jonny åkte till Bälinge för att kolla på fotboll.
Solen strålade när vi klev ur bilen kvart i sex på söndagskvällen.
En timme senare började det regna ett stilla sommarregn och efter regnet blev det svinkallt.
Vi satt i shorts och t-shirt och höll på att frysa ihjäl.
I måndags var det iskalla vindar.
Idag har vi haft regn och 10-12°C hela dagen.               image327
SVINKALLT.
Det blåste höststorm när jag cyklade hem idag.
Fick trampa i nerförsbackarna.
Aldrig blir man nöjd.
NU vill jag ha tillbaks värmen och solen som var förra veckan.
Jag vill INTE att hösten ska komma redan.
Förra året hade vi sommarvärme nästan hela September.
Hösten och vintern blir så lång om det blir kallt redan i Augusti.

SOMMAREN !!!      KOM TILLBAKA !!!
image329

Kommentarer
Postat av: cinis

Men de e ju härligt med hösten, tända ljus å mysa. Å sen underbara vintern med skidor å tomtar..

2007-08-28 @ 16:53:36
Postat av: Anita

Jag envisas med att gå i kjol, barbent och utan jacka för att få sommaren att fatta att den inte alls är slut.Kallt är det, 5-6 grader på morgonen, men är man jämtlänning så är man.......

2007-08-28 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0