Pizza & Kareoke

Ikväll är det fest.
Jonny ska på kräftskiva till Skokloster med sitt jobb och jag
ska käka pizza och sjunga kareoke på mitt.
Som vanligt är jag arrangör och festfixare.
Jag börjar kl 10 idag men jag ska åka till arbetet lite tidigare och "rigga"
musiken och kareoken.
När jag slutar kl 13 så tänkte jag få tid att shoppa lite nya kläder.
Har sett ett par svarta jeans på Lindex och en svart topp på Gina Tricot.
Det får vara sluthandlat på rosa nu ett tag framöver.
Måste skaffa mig en cool hårdrocksgarderob till min rockhelg i November.
Måste gå ner i vikt också.
Vågen står nu på.......HAHA....det trodde ni va! Att jag skulle skriva det va!!
Nähä.....SÅÅÅ roligt ska vi inte ha.
Det är nog illa att jag vet hur fet jag är.
Hujedamig vilken Heffaklump man har blivit.
Jag längtar till operationen såatt man kan börja promenera och röra sig som folk igen.
Nu måste jag sätta lite fart.
Det är mycket som ska fixas och trixas när man ska ordna en fest.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ha kul!

2007-08-24 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0