Regn & Rock`n Roll

Idag är det verkligen GRÅTT ute.
Det har ösregnat hela natten.
Just idag kändes det faktiskt helt ok att det regnar......strange.
I vanliga fall brukar jag drabbas av en släng panikångest varje gång inte solen skiner.
Men idag kändes det lite skönt att vakna till en gråmulen himmel och regn.
Jag tror jag ska läsa klar min bok, tända ljus och ta ett glas vin.
Jag har saknat Gubbens Calvados, jag kanske får ta mig en tur till bolaget och inhandla en flaska.

Nu är biljetterna köpta och betalda till höstens STORA BEGIVENHET: Rockbåten i November.
GOTTHARD ska spela både på rockbåten och på Sweden Rock Kick Off dagen efter.
Biljetterna till Kick Offen släpps den 1:a September.
UJJEJUJ!!!!.....Vilken helg det kommer att bli.
Stackars Madde som ska husera både mig Och Cina en hel helg.
Hon säger att det ska bli roligt, så vi måste väl tro på det då.
Sist kom vi ju hemdragandes med en liten trummis från Husqvarna, som inte hittade till sitt hotell.
Alltid ska man vara morsa, ta hand om alla och rädda världen.
För er som läser detta och som gillar rock´roll.
Se till att få arslet ur vagnen och "köp" hem lite musik från detta underbara band från Tyskland.
GOTTHARD MINA VÄNNER!!!! (kolla in flera låtar, alla är lika bra)


Kommentarer
Postat av: Nina

Hur offta rinner det alkoholhaltiga drycker ner i din strupe på semestern? :o) Jag bara undrar! pyss

2007-08-03 @ 10:15:24
Postat av: Anita

Ja, ibland känns lite regn helt OK. Då blir det liksom lite mer legalt att slappa och som sagt ta ett glas vin om man vill. I mitt andra hemland Italien där dricker dom vin till maten var dag! Dit skall ujag i september tjohoo!
Puss & Kläm Syrran

2007-08-03 @ 17:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0