Singstar

Hahaha....ÄNTLIGEN! har jag fått mitt Singstar.
Nu ska här bli sjunga av.
Hela dagen ska jag sjunga och plåga min familj.
Hihihi....Det är så roligt.
Jony har redan flytt fältet ( Han hjälper Anna att flytta).
Men ikväll ska vi festa till och SJUNGA KAREOKE som aldrig förr.
Jag tänkte koka kräftsoppa (gott va), men å andra sidan har jag lovat ungarna pizza.
Vi har inte ätit pizza på hela semestern.
Kräftsoppa vrs Pizza...... för mig är det inget svårt val, men har man lovat pizza så har man.
image300image301

Kommentarer
Postat av: Frida

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FASTER =D kramar från oss hela familjen!! =)=)

2007-08-10 @ 11:43:15
URL: http://fridolina.webblogg.se
Postat av: Anita

Grattis på födelsedagen!
Önskar att jag kunde åka ner och fira dig, men i år går inte det. Jag skall gå ut ikväll och ta en öl och fira dig för mig själv.
Puss och Kläm
Syster Yster ;)

2007-08-10 @ 15:42:13
Postat av: Nina

En puss på födelsedagen till Tant Maggan från den betydligt yngre Tant Nina

2007-08-10 @ 17:34:23
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Gubben

Hur var födelsedagsfirandet? Antagligen häftigt eftersom du inte bloggar än fast klockan passerat 0800...
Grattis!

2007-08-11 @ 08:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0