Sol & Bad

Idag har vi fått med alla killarna (och Minea) till badet (kors i taket, de vill gå ut!).
Vi ska åka till Bälingebadet.
Jag åkar av princip aldrig på Fyrishov, för de tar betalt för äventyrsbadet som är inomhus, även fast man bara ska vara ute och sola.......TYPER!.
Så Bälingebadet får det bli.
Vi tar med oss en liten matsäck (liten och liten, till 5 pers blir det rätt mycket)
Solen ska stråla hela dagen så vi åker väl ut vid 11-tiden.
Det är tidigt i den här familjen, men det har ni väl förstått förut.
Nu börjar det att röra på sig i de olika rummen.
Jag ska dricka mitt kaffe och äta frukost, sedan är jag klar.
Kanske återkommer i em med lite bilder.
KJAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0