"sovmorgon"

Idag fick jag sova "ända till " kl 07.15 innan tomte nr 2 väckte mig.
Ni vet att när man backar med stora fordon så piper det.
DET pipet vaknade jag av.
Jag snackar inte pip i 5 sekunder nu, utan snarare 35-40 minuter.
VEM BACKAR SÅ LÄNGE DÅ??
Sen kunde jag inte somna om.
Det är så HETT ivår lägenhet nu så att man knappt kan existera här inne.
Inatt har jag knappt sovit en blund, vaknade hela tiden av svettattacker.....uhuhu..
Så när man äntligen hade somnat in frammåt morgontimmarna så måste nån idiot backa runt, runt inne på gården (Ja, vad gjorde han då?)
Idag är det helmulet (SKÖÖÖNT) jag ska fortsätta med min städmani.
Luddes rum ser fortfarande för täskigt ut.
Men annars så börjar det arta sig här hemma.
NU ÄR KAFFET FÄRDIGT....AHHH!
Snart är min semester slut. men jag känner ingen panik.
Det är skönt.
Jag är bara lite nervös över vad som kommer att hända med mitt onda knä.
Jag har visserligen latat mig i fem veckor, men knät är lika ont som innan jag gick på semseter.
Jag har inte samma värk på kvällarna, men jag gör ju heller ingenting.
Vi får se hur det känns på måndagkväll när jag arbetat min första heltidsdag.
Men nu ska jag inte tänka på arbetet, jag har fortfarande 4 lata dagra kvar.
TODELOO!!!



Kommentarer
Postat av: Linnéa.

Kan inte dina ungar hjälpa till att städa, det är ju typ det ända du gör? :)

2007-08-09 @ 23:03:24
URL: http://www.keewlalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0