Statistik

Min besöksstatistik har ökat från förra månaden.
7,8 var det förra månaden och nu har jag i genomsnitt 9,3 besökare/dag de senaste 30 dagarna.
Jag säger som Nina:
Vilka är ni alla som läser min blogg?
De senaste 5 dagarna har det varit 14 st/ dag som varit inne och kikat.
Men ni är få som lämnar era avtryck i form av komentarer, eller varför inte skriva en liten hälsning i min
GÄSTBOK som jag så duktigt har fixat till min blogg.
Man blir som sagt väldigt nyfiken på vilka som är inne och läser mina udda funderingar om livet.
Gubben , Nina, Linda och Syrran vet jag brukar läsa och Cina förståss, men vilka är ni andra?
SNÄLLA SKRIV EN RAD ELLER TVÅ FÖR ATT STILLA MIN NYFIKENHET.
Please, Please, Please!!
image277

Kommentarer
Postat av: cinis

Ja Gotthard e ju jätte bra..vilken tur att få se dom Live två ggr till å me.. yes we rock..

2007-08-04 @ 00:26:38
Postat av: Gubben

Tjenis! Jo, även Gunilla/Thomas kollar upp dina förehavanden...

2007-08-04 @ 08:36:26
Postat av: Nina

Jag vill säga hej ändå fast du vet att jag är här hej hej! :o)

2007-08-04 @ 09:53:46
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: The Maama

Såg att du försökt vinna en t-tröja på www.knarkärbajs. Vad skrev du som din anledning att inte testa. Jag har inte hittat någon på deras sida som jag tycker är så värst skitbra, men jag kanske är för gammal

2007-08-04 @ 11:00:50
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: N

Jag menar överhuvudtaget. Inte bara tävlingen

2007-08-05 @ 19:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0