Vaarmt

28°C I SKUGGAN!!!
Jag står inte uuut.
BLUÄÄÄH!!
Ungarna blir griniga, jag är ständigt blöt av svett.
FRÄSHT.....NOOOT.
Lägenheten är som en ångbastu.
Balkongen ska vi inte ens snacka om.
Jag vet att jag har tråkiga bloggar just nu......men jag kan inte göra något åt det.
FÖR JAG FJETTAS!
Har alla fattat det nu? att det är alldeles för hett i Uppsala?
Såja, nu vet alla det.

Apropå ingenting så har min besöksstatistik ökat.
De senaste 30 dagara så har jag haft i genomsnitt 11,7 besökare på min blogg varje dag.
Det är ju jättemånga.
KUL tycker jag.
Roligt att ni vill komma in och läsa om lilla mig ( Ja ja....lilla och lilla)
Jag lovar att inte skriva om hur varmt det är hädanefter (inte så mycket iallafall).
image317

Kommentarer
Postat av: Jonny

Sjysst jobb alltså, att lukta andra i armhålan. Undrar vilken utbildning som krävs för det ??

2007-08-23 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0