3 timmar

I 3 timmar kokade kolan igårkväll.
Jag brukar koka knäck i micron men eftersom jag ville göra dubbel sats med kola så hade jag ingen bytta som var stor nog i micron.
Därför fick det bli TRE TIMMAR på spisen istället.
Kolan blev god i alla fall, hvudsaken det.
4 arbetsdagar kvar sen har ledig till den 4 Januari.
Det ska bli skönt att få vara ledig.

I Januari måste vi göra en källarrensning igen.
Jag förstår inte vad mycket skit vi lyckas samla på oss hela tiden.
Ändå så tycker jag att jag blivit duktig på att kasta grejer.
Jag måste bli ännu bättre helt enkelt.

USCH! vad jag är ruskigt trött.
Jag måste isäng senast kl 22 när klockan ringer 05.30.
men efersom jag blev "kolavakt" i går så kom jag inte isäng förrän kl 12.
DET är aldeles för sent för mig, nu är jag aldeles grusig i ögonen.
Å Maggan o e tlött........tlött!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag sa ju tre timmar....visst är det typiskt. Det kan bli så om du dubblat receptet, lika med knäck!

2007-12-17 @ 13:25:28
URL: http://www.jamtlandspower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0