Äntligen freda´

Idag ska jag TA BILEN på jobbet.
När jag slutar så TAR JAG BILEN till Kvantum och handlar.
Kl 17 så TAR JAG BILEN till stan och hämtar Knut.
Vi ska köpa kinamat och ta hem.
Vi kan göra det nu för VI HAR BIL.
Jag behöver inte ta bussen kl 06.00 bara för att jag öppnar, det räcker med att sätta mig i bilen kl 06.45.
De där minutrarna är guld värd så här tidigt på morgonen.
Nu är alltså följetongen om BILJÄVELN slut.
I alla fall för den här gången.
Det är ju en gammal bil så det kan ju bli nya problem.
Men nu hoppas jag att det går ett tag.
Nu ska den fungera tills vi kan köpa oss en " riktig" bil.
DET har jag bestämt.
Nu har vår tvättmaskin gått sönder istället.
(Jag kommer aldrig få min nya soffa.)
Jonny lyckades laga den provisoriskt igår, men det kommer att behövas en ny inom en snar framtid.
Jag blir galen, kan inte saker och ting bara fungera.
Jag är också trasig, måste ta och ringa min läkare snart, men det tar emot.
Jag gillar inte att ringa och beklaga mig, men nu har jag så ont att jag knappt kan stödja på benet längre.
Så här kan jag ju inte ha det. men ändå så vill jag inte ringa till en doktor.
DET KÄNNS JOBBIGT!!
Jag vill bara bli bra i mitt knä.
HOCKUS POCKUS FILIJOCKUS!!
image640

Kommentarer
Postat av: Anita

Jäkla skit med ditt knä! Det är inte roligt att ständigt ha ont, man tar liksom slut. Kramis!

2007-12-07 @ 08:50:01
URL: http://www.jamtlandspower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0