Borta

Min blogg som jag skrev i morse är spårlöst försvunnen.
Jag måste ha tryckt fel när jag skulle spara och publicera.
Trist!
Nu har jag fixat Sverigepaketet till Östersund.
Det blev knökfullt.
Roligt att slå in paket.

Jag såg bilderna på syrrans blogg idag.
Härligt snöigt och vintrigt.
Här är det fortsatt ösregn och inte en gnutta snö kvar.
Vi har flera plusgrader och grått.
Jag både längtar till snö och inte , det gör mig ingenting att det är snöfritt.
Fam Knutas fick ta bort sin katt Ozzy idag. SORGLIGT!
De köpte två katter förra hösten, två syskon.
Ozzy och Kelly.
Kelly blev sjuk i sommras, så de fick ta bort henne.
Nu i helgen blev Ozzy sjuk i samma sjukdom.
Antagligen så kommer det från mamman så båda syskonen var smittade.
Det drabbar annars bara en katt på 5000, så dettta var verkligen otur för syrran och hennes familj.
image666



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0