En helt vanlig torsdag kan ju vara ett bra namn på det här inlägget.

Efter TRETTON TIMMAR på jobbet så känner man sig rätt så MÖR.
Jag är trött och fryser.  
Nu ska jag blogga, titta på HEROES, sen ska jag sova.
I morgonbitti är det luciamorgon på jobbet.

Jag börar en timme tidigare än vanligt.
Jag ska vara där kl 7.
Vi har luciatåget utomhus med 120 barn.
Sedan går vi in på respektive avdelning och fikar.
Alla familjer har med sin egna fikakorg.
Vi personal får luciafika av chefen ,gott bröd med olika pålägg.
Jag glömde betala parkeringsavgiften idag utanför förskolan.
Vilken tur att ingen P-Lisa kollade det just idag.
Det hade blivit dålig dagsförtjäns annars om jag hade måst betala 350 kr i parkeringsböter för att få arbeta.
NU börjar HEROES om 5 minuter.
BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0