Guldkompassen

Ja, filmen var bra.
Spännande och äventyrlig.
Men hela min bioupplevelse blev förstörd av en pappa med son som satt brevid mig. Grrr 
Filmen var från 11 år, engelsk tal med svensk text.
Sonen var ca 7 år och kunde väl inte läsa texten.
Så pappa satt och berättade handlingen högt för sin son HELA filmen. That Pisses Me Of 
Jag trodde jag skulle bli tokig.
Varför tar man med sig för små ungar till en sån film?
Dessutom var filmen för våldsam för en 7 åring. No No No 
Jag bli arg på mig själv att jag aldrig törs säga ifrån.
Det fanns ju tomma säten längre fram, jag kunde ha bett dem att flytta på sig så att de inte störde någon.
Men jag är alldeles för feg för att göra något så´nt.
En biobiljett kostar faktiskt 100 kr, det borde vara självklar att man inte sitter och pratar en hel film.
GUBBJÄVEL.
 Shut Up 


Kommentarer
Postat av: S A R A

shit vad störigt! kommentera gärna min blogg om vilken skiss på klänning du tkr är finast ^^

2007-12-30 @ 20:38:12
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Anita

Ja jäkla skit gubbe, att folk inte fattar!!! Bläää vad jobbigt!
Du kunde ju ha flyttat till stolarna längre fram!?

2007-12-30 @ 21:31:41
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0