Hej då "lilla" Knutte.

Sitter här och driker kaffe.
Jonny ska skjutsa Knut till tåget som går kl 8. Toy Train 
Knut ska fira nyår hos en kompis i Göteborg.
Han kommer hem på tisdag kväll.
Konstigt att ungarna är så stora att de klarar sig själva.
Det är inte utan att man sitter här med en tår i ögonvrån. Crying 1 
Min lilla "Kutte".
Han som aldrig var en meter ifrån mig, han som inte kunde prata rent, min lilla kille som tyckte allt som var nytt var sååå läskigt.
Nu är han vuxen och klarar sig aldeles utmärkt själv.
Det är skönt, det är ju så det ska vara.
Men en mamma kan väl få tycka att det är liiiiite sorgligt iallafall.
Att ens lilla kille vuxit upp och blivit stor.
 Bye-bye 
Hej då Knut och Gott Nytt År

image695

Kommentarer
Postat av: Nina

får de....
pyss

2007-12-28 @ 09:17:11
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anita

Jag tycker lika! Undrar om det blir lika svårt med de andra två?

2007-12-28 @ 09:32:30
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0