Honey, I´m Home.

 Present 
NU är vi helt klara med alla julklapparna.
Det blev lite, lite stressigare i dag än vad vi hade räknat med, men det var ingen fara på taket.
Klev upp kl 7.30.
Kl 9.30 skjutsade vi Knut till Bälinge innan vi åkte ut till ICA Maxi.
Kom hem ca 11.30.
Packade ur all maten och käkade ett par mackor.
12.35 tog vi bussen in till stan, där var det nästan inte en människa.
 Question Mark 
FOLKTOMT!!!
Vi förstod ingenting??
 Belly Laugh 
Hahahaha......Närå, jag bara skojar.
  Waiting In Line 
Det var fullt med folk överallt, kö var man än skulle.
  Chugger 
Kl 14.30 gick vi på O´Connors och käkade lite och tog ett par öl.
Bus
Handlade lite till och tog bussen hem.
Tangled Lights
Nu ska jag slappa en stund innan jag skickar ner familjen ner i källaren för att ta upp julgranen och allt julpynt.
I morgon ska vi ha lilla julafton med Minéa och gå på öppet hus till Patrick.
See you
 Beer 3 
P.S Jag tror visst att det står en öl och ropar på mig på balkongen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Min feed har vuxit fast å inte vet jag hur man vräker en feed vet du?

2007-12-21 @ 18:32:19
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anita

Jag har oxå en feed som dummar sig!

Maggan du hinner ju så mycket så jag bli matt, har fastnat i "julmyset" tror jag. Men i morgon måste jag på stan.

2007-12-21 @ 19:46:07
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Lena

God Jul till dig, Maggan och din familj. Hoppas ni får en härlig jul.
Kramiz

2007-12-21 @ 20:07:36
Postat av: Gubben

Hm, kvinnoförtrycket risker få en ny innebörd...

Vadå feed? Vilka grejor ni har! Har jag en sån oxå?

2007-12-21 @ 20:32:29
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Anita

Till Gubben: En feed är nåt sånt som man vet mycket lite om. Forskningen sliter sitt hår! De e inget du vill ha, som en flunsa till jul när sona hustrun kommer och skriker efter Calvadoooos!

2007-12-21 @ 22:21:12
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0