Klart!......(nästan)

Det var det det.
Nu har vi tillbringat ett par timmar på stan och vi är nästan klara med alla paket.
Snacka om att vi var efektiva.
Men det låg en del planering bakom.
Vi har fortfarande några paket kvar men det känns bra att vara nästan klara.
Nu ska paketen slås in och rimmas på.
Det är då jag och Jonny brukar bli osams.
Jonny rimmar såååå uruselt att jag blir arg...hihi.
Jag tror att han retas när han kommer med sina nödrim, då blir han sur för att jag garvar.
Så efter lite glögg och ett par paket brukar Jonny ge upp och sätta sig framför tv:n istället.
Så får jag rimma ifred.
TRIST, men det är så det brukar sluta.
Nu ska jag värma på lite cognacsglögg.
MUMSFILLIBABBA!!

P.S Jag tror att Knutte har bloggat!!! (kors i taket)

Jul, jul. Strålande jul...
image660


Kommentarer
Postat av: bea

sjukt att det snart är jul!

2007-12-08 @ 18:06:10
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0