Listigt !


Det var JÄTTELÄNGE sedan jag hade en lista, så här kommer en!

Hur gammal är du om fem år? 46!!    Scared 1 
 

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina kolegor Heléne och Jenny.


Hur lång är du? 
168


Vilken är den senaste filmen du sett? I Robot


Vem ringde du senast?   Syrran Anita

Vem ringde dig senast? Jonny

Föredrar du att ringa eller skicka sms?  sms!


Är dina föräldrar gifta eller skilda? Döda

När såg du senast din mamma?
Juldagen 1987

Vilken ögonfärg har du?
Bruna

När vaknade du i dag?  05.15. En kvart innan telefonen började sitt alarm.

Vilken är din favoritplats?  Mitt hem.


Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Här i Uppsala med Jonny, barn och barnbarn hoppas jag.


Vad skrämde dig om natten som barn?
 Nästan allt!


Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Mina galna söner.

Hur stor är din säng?
 2*90*210

Har du stationär eller bärbar dator?
 familjen äger 3 Stationära och 2 bärbara.(min egna älskling är en laptop)

Sover du med eller utan kläder?
utan!


Hur många kuddar har du i sängen?
4 st, 2 till mig och 2 till Jonny.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor!


Är du social? Japp, alltid!


Vilken är din favoritglass? Magnum strawberry/ white chocolate!


Tycker du om kaffe?
ABSOLUT! Kan inte leva utan det...

Vad dricker du till frukost? Kaffe.


Kan du spela poker? Ja

Tycker du om att mysa/kela?  Ibland.(tråkig va)


Är du en beroendemänniska? nej.

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Ja, Jonnys moster!


Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, pyttelite franska, teckenspråk och Sjörövarspråket


Har du någonsin åkt ambulans? Nej


Äger du dyrbara smycken?
Ja


Vad har du närmast dig just nu som är rött? Hallå! Det är snart jul. Gardiner, ljus, dukar, blommor, tomtar....nästan allt.


Flirtar du mycket?
Ja     Blow Kiss 


Kan du byta olja på bilen? Nej!


Vilken var den senaste boken du läste?
Isprinsessan, tror jag eller kanske den av David Lega.


Läser du dagstidningen?
Ja på internet.

Prenumererar du på någon veckotidning?
 Inte .


Dansar du i bilen?
Nä, den är för liten för det (vad var det för fråga egentligen?)

När var du i kyrkan senast? Januari 2007, på min brors begravning.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0