Max

 Burger Joint 
Orka laga mat.....det fick bli en visit på MAX.
MAX FRISCO.....Jättenyttigt......NOOOT!!
Men inte oftare än vi käkar hamburgare så är det väl inte hela världen.
Man hör om familjer på "dagis" som käkar ute på hamburgerhak flera ggr/ vecka.
Mina ungar har fått äta på t ex Mc Donald´s max 3 - 5 ggr/ halvår.
image674
Nu sitter jag här och kan knappt andas....det är skoj met astma.....NOT!!
Hela min kropp skriker: VAR LEDIG NÅN GÅNG DÅ!!!!
Nu har jag en dag kvar.
Tor 8-16.30.

Ikväll kl 21 är det HEROES.
Jag kollar på två serier/ vecka.
Brothers and Sisters plus HEROES
.
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja men hambisar e gott, nån gång så där!

2007-12-19 @ 23:22:46
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0