Nu har vi jul, här i vårt hus...

Det blev jättesnyggt med de nya gardinerna.
Stakarna är framme och adventstjärnan lyser i fönstret.
SUPERMYSIGT!
Jag älskar julen.
Jag köpte en tomtelykta som jag ställde framför vår nya hallspegel....FIIIINT!
Nu är det bara Knuts rum kvar(där ser det ut som beirut)
Hoppas att han kommer hem i morgon och fixar lite.
Jag och Jonny ska in på stan i morgon och göra lite julshopping.
Vi har inte ens börjat ännu( men jag har mina idéer).
Jul, jul Strålande jul...

JULPIRR.........Känner ni?

image624

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag kände, till jag började och ingenting funkade, inte en enda lampa verkar villa funka. Och Pelle gick till grannen för att dricka kaffe.

2007-12-01 @ 21:05:30
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0