Phu! Vilken pärs.

Kom just hem efter att ha tillbringat 4 timmar på stan.
 Bus Jag och Jonny tog bussen in kl 11.30 för att gå på
MELLANDAGSREAN.
Fy vad jobbigt.
Ändå tillbringade vi över en timme på Chinarestaurang.
 Chinese Flag 
Vi åt Chinabuffé  och drack öl och vin. Cheers 
MUMSFILLEBABBA!
Jag kommer att vara mätt till nyår.....( i wish)
Jonny köpte en ny skjorta och slips. Tie 
Jag köpte en tunika på Gina och en scarf på H&M.
Nu har jag ont i knät och jag är sjö blöt av svett. Nervous 
Nä, det där lät bara mysigt i morse.
Herregud vad mycket folk, vilka köer. Waiting In Line 
Har inte folk nåt arbete??
Måste alla vara på stan samtidigt som mig/jag.
Nu vill jag kolla på en film. Lets See A Movie 







Kommentarer
Postat av: twices

jaa det är ju verkligen fullt i alla affärer! men visst va det värt det efetrsom de billiga priserna? :)

2007-12-28 @ 17:22:34
URL: http://www.twices.webblogg.se
Postat av: Anita

Jag orkar inte ens tänka på att gå dit!

2007-12-28 @ 19:53:47
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0