Proppmätt

Nu åt jag för mycket igen.
Tänk att jag inte kan sluta äta i tid.
Min pappa sa jämt:
Först äter man för att man är hungrig, sedan äter man för att det är gott, sen äter man för att det ska ta slut.
Men bara för att han sa så behöver inte jag leva efter det.
Fastän jag är så mätt så är jag ändå sugen på något sött.
Jag skrev igår i min lista som jag gjorde att jag inte är en beroendemänniska, men det stämmer inte.
Jag är sockerberoende.
 I Love Candy 
Kan bli tokig om jag inte får något sött efter maten.
Jag får lägga in mig på avgiftning efter jul.
Man kan äta kromtabletter för att minska sitt sockersug har jag hört.
Jag har en burk stående i skåpet men jag äter inga!!!
Ibland blir jag inte klok på mig själv.
 Crazy 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0