Slarvmaja !!

Jag har tappat bort min kalender där jag skrivit upp alla komptimmar den här terminen.
Alla kvällsmöten, studiedagar, utvecklingssamtal.
JAG BLIR TOKIG!!
Jag hatar att göra "en Maggan".
Jag är såå slarvig.
Det är andra gången detta händer.
Nästa termin ska jag skriva direkt i pärmen på kontoret.
Det kommer att ta minst en timme i em att sammanställa allt igen.
SLARVMAJA!!

Här hemma är folk sjuka...IGEN!!
Knut spydde i går morse och Jonny är också jättedålig i magen.
Själv känner jag att jag håller på att bli förkyld igen.
Nu har jag bara 1 vecka och 3 dagr kvar innan jag får julledigt.
Jag kan väl få vara frisk till dess.
Fast å andra sidan så har jag ingen lust att vara sjuk på min julledighet heller.
Jag vill vara frisk helt enkelt.

Det är så skönt att ha bil igen så ni anar inte.
Fast  man lär sig alltid något av svårigheter, det är därför man får dem till sig.
Av detta har jag och Jonny lärt oss att det INTE är hela världen att ta bussen på jobbet ( det hade varit otänkbart förut), det är t om ganska skönt och avkopplande att åka buss.
Man hinner tänka efter och reflektera på sin arbetsdag innan man kommer hem till familjen.

INGET ONT SOM INTE HAR NÅGOT GOTT MED SIG.

Kommentarer
Postat av: Felicia

GodMorgon, hoppas du får en fin dag! =)

2007-12-11 @ 06:56:01
URL: http://AboutFelicia.blogg.se
Postat av: Anita

Du kommer att hitta din bok, det känner jag på mig! Kramis och ma råkes!

2007-12-11 @ 08:59:31
URL: http://www.jamtlandspower.se
Postat av: Lena

Själv är jag förkyld och hemma från jobbet idag. Hoppas att det är bättre till Lucia, annars blir det kämpigt för mina jobbarkompisar.

2007-12-11 @ 14:19:49
Postat av: Gubben

Se till att ni är friska till jul!

2007-12-11 @ 15:35:03
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0