Tankar i natten.

 Candy Cane 1  
Det känns lite overkligt att det bara är en vecka kvar till julafton.
Varje år är går December lika fort.
När man var barn så var December den längsta månaden på året.
Jag har fortfarande en del fix kvar med julklappar och så, men det mesta är färdigt. Present 
Skööönt!
Att slippa stressa gör ju att man kan njuta mer.
I morgon ska jag försöka lägga in en högre växel.
Det vore ju skönt om jag verkligen hann allt som jag hade tänkt att göra i helgen.
Om jag ska orka i morgon så är det väl bäst att jag kryper till kojs nu.
 Sleeping   






Kommentarer
Postat av: Anita

Du hinner, jag känner dig! Puss!!

2007-12-16 @ 02:37:54
URL: http://www.jamtlandspower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0