Tjosan

image630
Mina fina röda kängor kom idag.
ÄNTLIGEN!!
Nu måste jag köpa svarta stickade strumpbyxor och ett par svarta benvärmare.
Det blir snyggt till min bruna kjol och mina NYA RÖDA KÄNGOR.

image629

Idag ska jag inte laga mat.
Familjen får käka rester.
S k " Hänt i veckan".
Det finns pasta Carbonara, biffar med klyftpotatis och tzatziki eller Chicken a la King och ris.
Ludde käkar på Burger King, de andra får bli kompisar med micron.
Morsan orkar inte stå vid spisen och föda barn i dag.

Jag ska sitta här vid datorn, kolla på " Äntligen Hemma" kl 20.00 och " Topp Form" kl 21.30.
Avsluta kvällen med ett bad låter väl inte så dumt.
Puss och Kläm på er alla glada.

image631

P.S vad tycker ni om min JULBLOGG då?
FIN VA!!




Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har lika fast gröna, jättesköna!

2007-12-04 @ 18:44:02
Postat av: Nina

jättefin men headern är lite lång va

2007-12-04 @ 19:06:26
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anita

Skorna är jätte fina, men i min dator så är det enda nya på din blogg julmusiken. Jag får upp samma rosa dösallar. Ska det vara så eller är det min dator som fått fnatt igen?! Blogga mig och talaom!

2007-12-04 @ 19:33:37
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Syrran

Nu funkar min knäppa dator! Jätte fin julblogg!

2007-12-04 @ 20:17:38
Postat av: Lina

Jävligt snygga skor och juste blogg. Men får jag fråga. Hur fan får du in spel listan på din blogg? Nu har jag fucking hållt på i en timme. Vart ska den in?? Det lät ju nästan snuskigt. Snälla hjälp!!! Ha en trevlig jul. Kommer nog in här fler gånger. Du verkar rolig.

2007-12-04 @ 22:05:23
Postat av: frida

den är jätte fin =)

2007-12-04 @ 22:17:28
Postat av: Gubben

Rörd till tårar av allt vackert på denna blogg. Bortsett från det - tar tacksamt emot stylingerbjudandet. Lämpligt julpyssel kanske?

2007-12-05 @ 17:56:48
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0