varmt och bio

Här i Uppsala har vi inte en gnutta snö.
+5° C.
 Melting 
Inte speciellt "juligt".
Gubben sa att hela landet skulle få kallt till nyår.
Jag tycker att vi kan fortsätta att ha det varmt och
snöfritt, när vi ändå haft en grön jul så spelar det ingen roll.

Vaknade nyss av att jaghar jätteont i halsen och helt igentäppt i näsan.
TRIST.

Jag har haft problem med bihålorna hela hösten. Big Sneeze 
Men som vanligt så stoppar jag huvudet sanden och känner inte efter.
Att ringa en doktor är inte min grej.
 Popcorn                         Film 
Vi brukar gå på bio på juldagen, men i år blev det inte så eftersom per och Josefin kom till Rämshyttan och Knut skulle till en kompis.
Vi funderar på att gå i morgon istället.
Vet inte riktigt vilken film vi ska se.
Jag har föreslagit ARN, men den har inte fått så bra recenssioner.
FÖRTROLLAD verkar skoj, men kanske för barnslig för killarna.
BEOWOLF gillar nog alla men den är från 15 år.
GULDKOMPASSEN kanske är den som ligger närmast ändå.
Vi får se. Question Mark 

Nu kom Jonny ner och satte på kaffet.
Snart vankas det nybryggt kaffe.
Ha det gott.


Kommentarer
Postat av: Lena

God fortsättning, här är inte så "juligt" heller.
Kram

2007-12-27 @ 10:55:26
Postat av: Nina

Guldkompassen tror jag är bra!! ta den!

2007-12-27 @ 11:29:21
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0