4 Timmar kvar

image219
4 timmar skall jag arbeta i morgon.
SEDAN HAR JAG SEMESTER!!!
Efter lunch sitter jag på "ballen" med en pina colada i handen.
Nu ska jag sluta "tjöta" om min jä....la semester.
Men det ska bli SÅÅÅ SKÖÖÖNT.
image218
Vackert väder har vi igen också.
Det regnade i morse men nu skiner solen.
Calle kommer att hata mig.
Han går på Furuvik idag i långärmat och jeans.
Han frågade mig i morse och jag sa att det skulle vara skitväder hela dagen.
(men de sa faktiskt det på tv)
image218
Nu ska jag och Ludde åka och handla.
Handla till helgen(Knutas kommer i morgon)
och handla till grabbarnas båttur (varför kan jag aldrig vara tyst)
Sedan ska jag hem och städa.
Plocka bort rena kläder från glasbordet
Bädda rent i sängarna.
Skura toaletterna.
Städa Luddes rum.
Dammsuga överallt.
Ta bort panten från balkongen.
image218
Kl 16 ska jag hämta Knutte i Årsta.
Han har hjälpt en fd lärare att flytta.
Ikväll ska han på personalfest på Mineas jobb.
( Så stora barn man har)
image218
Men jag är dödens trött !!
Helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova.
SOVA TILLS I MORGON KL 12.00.
Vakna och sätta mig på balkongen med en Pina Colada och känna att:
JAG HAR SEMESTER!! ( felåt mitt eviga tjat)
MEN JAG LÄNGTAR FAKTISKT!!! ( om det finns någon där ute i cyberrymden som inte har fattat det?)
image218



Kommentarer
Postat av: Thomas

Bombsäker!

2007-07-04 @ 18:29:16
Postat av: Thomas

Lika säker som att en "svarthårig sjuksköterska" inte får skrivas isär till "svart hårig sjuk sköterska"

2007-07-05 @ 07:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0