Auktion, Toppa, Packa och fara hem...

Började dagen med att åka upp till Tuna Hästberg och kolla i grejerna som skall gå på auktion senare i dag.
Bara skit i vanlig ordning.
"Hem" och börja packa.
Josefin, den ängeln, toppade mig.
Skööönt, håret började bli så slitet nu.
När jag kommer hem så ska jag tona det också.
Nu ska jag fortsätta att packa ut oss ur husvagnen (den ska vi lämna här).
Det är en hel del att ta hand om.
Kläder, mat och en massa annat som man släpar med sig.
Det ska bli skönt att få sova i sin egen säng i natt.
Jag och Jonny börjar bli för feta för att sova skönt på husvagnens madrasser (Håhå Jaja).
Nu skiner solen men det är ingen sommarvärme att tala om.
Hoppas att det är varmare hemma i Uppsala.
Undrar vad Calle har ställt till med nu när han varit ensam ett dygn??
( JA! Jag vet att jag är larvig, allt har antagligen gått jättebra)
Nä!! Upp och rör på fläsket nu Maggan, det här duger inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0