Himon

Ikväll ska jag på Etage med Simon och Lenita.
De ska ut och valla tanten......men det gör inget.
Jag ska ha min nya rosa tröja från Hard Rock Café i San Fransisco.
Den har min syster köpt till mig....snäll va?
Rosa och hårdrock, det passar visst.
Hårdrocken sitter faktiskt inte i färgen på kläderna......så det så!
Ikväll ska jag våga sjunga något bra, inget konstigt som Simon har valt.
En gång för ca 1 år sedan så tordes jag sjunga helt själv.
MODIGT!!
Det var ett mål som jag hade, att tordas stå själv och sjunga kareoke.....ja skratta ni....men det är faktiskt läskigt.
Man sjunger ju hellre än bra så att säga.
Ikväll kanske det blir en andra gång....KANSKE.
Mer vin till folket.....just det.
Snart sticker jag till Simon.
Jag skriver och talar om hur det gick i morgon.
Kanske blir det några kort också (om ni vill feståss).
Party on dude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0