Home Sweet Home

Tvätta, tvätta, tvätta, tvätta........Ja, det blir en hel del tvätt att ta reda på när fem personer inte har tvättat på en vecka.
Om jag hade varit smart och lite förutseende så hade jag givetvis bokat tvättstugan tills vi kom hem.
Det är lätt att vara efterklok.
Viktigast är det väl för Knut att få lite rena kläder, han följer med Minea till Järvsö i morgon och stannar där i en vecka.
Jag har suttit och gjort en inköpslista också.
Måste åka och handla i em.
Det ekar nästan i kylskåpet.
Idag är det mulet men 20° C.
Ludde ska cykla till en kompis, han har längtat.
Calle har vi knappt sett röken av sen vi kom hem.
Minea kommer kanske hit idag, Knut sover fortfarande så jag  vet inte säkert.
Själv tar jag det bara lite lugnt, plockar, tvättar, myser.
Det är Skööööööönt med semester (eller hur Nina....hihi).

Kommentarer
Postat av: Nina

Det finns dom som gör rätt för sej här i samhället oxå tänk på de du och inte bara latar sej och håller på *fnys*

2007-07-30 @ 17:56:04
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Nina

Ja just det! :o)

2007-07-30 @ 22:21:04
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0