It´s raining again...

Tittar ut genom köksfönstret och ser bara grått, grått och regn, regn.
Gubben berättade just att så kommer det att se ut i TRE DAGAR FRAMÅT.....uppmuntrande ord....NOT!
Idag har vi tänkt skjutsa in killarna till AQUA NOVA, ett äventyrsbad här i Borlänge.
Jag och Jonny tänkte då gå på någon slags trädgård som Gubben pratade om, men det kanske
inte är sån bra idé när det regnar.(vet ej om det är ute eller inne)
Jag skall bjuda på middagen i kväll.
Det blir porterstek, men potatis och sås.
Ska börja med köttet snart.
Har glömt receptet hemma men jag får väl höfta lite, det brukar ju gå bra ändå.
Calle vill åka hem i morgon Lördag, för han är bjuden på fest i morgonkväll.
Knut tycker inte att vi ska åka hem, för han missade minsann
en fest för flera år seda när vi var på Öland( det är viktigt att allt är rättvist).
Jag vet faktiskt inte vad jag tycker.
Jag stannar gärna här, men när det regnar så är det inte så skoj.
Vi får ta ett snack tillsammans i em när alla har vaknat.
Nu ska jag ta en kopp med kaffe så att jag vaknar ordentligt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0