Jag blir paniki !!

image235

Fredagen den 13:e.
Det är vetenskapligt bevisat att det händer fler olyckor den här dagen.
Ska ni hålla er inne?
Det ska inte jag.
Mig har det aldrig hänt någt just den här dagen ialla fall.
Men jag har paniiiik för en annan grej!!!
Första semesterveckan är snart sluuuut!!
Vet inte varför det är så panikartat.
Jag har både shoppat med syrran, varit på Gröna Lund, hunnit ut en sväng med
båten och druckit slut på 6 liter vin(inte ensam förståss!!)
Så nog har jag hunnit en hel del på min första vecka, men jag vill ha mer bad och sol.
Idag är det mulet igen och 21°C.
Idag ska vi åka till stan och köpa ett nytt tändningslås till båten.
Sen upp på Gränby och fylla på matförrådet.
Det sinade som sagt förra veckan när vi levde i storfamilj.
I morgon kommer solen läste jag.
VILL JAG UT MED BÅTEN !!
Men Kent och Eva kaske har tänkt samma sak så vi får väl se.
Jag behöver bara få några dagar med sol och bad på båten för att känna mig nöjd.
Sen beger vi oss upp till Borlänge/Idkerberget/Rämshyttan.
Där har jag också beställt finväder.
Jag ska bara ligga på bryggan och steka fläsk.
Ludde längtar efter den nya hunden, Urax.
NU är kaffet klart.
Då sätter jag lite fart.
Att ha semester är underbart.
Jag skriver mer snart.
(vilket fantastiskt rim)
SEE YA !!
image234

Kommentarer
Postat av: Nina

Nästan lika söt som du :o)

2007-07-13 @ 19:37:35
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Gubben

Välkomna!

2007-07-13 @ 20:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0