Morgon

Sitter här på tisdagsmorgonen och bloggar brevid svärfar (Gubben , ni vet).
Kaffet är halvt urdrucket.
JONNY ÄR VAKEN!!! (kors i taket).
Knut chockade oss alla, genom att kliva upp kl 07.00 i morse och hissade flaggan.
Farfar skojade med honom i gårkväll, och sa att han skulle hissa flaggan kl 7.
INGEN TRODDE ATT HAN SKULLE GÖRA DET!!
Det är HUMOR.
Idag verkar det vara mulet men inget regn.
Vi ska åka in till kupolen för att handla godis, öl och lite ny sommarläsning.
I em vill jag ta snipan och ge mig ut och fiska.
Killarna behöver aktiveras (Ja, morsan me´)
Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe, läsa lite nyheter och känna att jag har semester.
Det är flera timmar kvar till killarna vaknar och Kupolen väntar.

Kommentarer
Postat av: cinis

Saknar dej här hemma i ö-sund..vi ska ju yra lite..men jag tar syrran din i stället..love you so swetten rinn

2007-07-24 @ 15:16:51
Postat av: Nina

Det vore skit kul! Kändes knepigt att bra åka förbi Uppsala utan att få hälsa på! Men det går fler tåg :o)Pyss

2007-07-24 @ 20:34:16
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0