Saknar er

Jag saknar alla mina goda vänner i Östersund.
Jag saknar dig Nina som har
varit min vän i såååå många år.
Typ 31........ujjejuj.
Jag saknar dig Cina, som också varit min vän i 100 år.
Saknar dig syrran som är my heart, my soul , my everything!
Jag hade gärna suttit på stråket med er alla.
Men nu är det så att vår SKITBIL!!!!! vill INTE funka som den  ska.
Jag hade tänkt åka upp i veckan , men BILJÄVELN!!!!! bara stannar hela tiden.
Jag kommer upp senare i sommar / höst istället.
Ni vet att ni är välkomna när ni vill hem till mig.
Som sagt...
SAKNAR ER ALLA!!!!
Såååååå mycket!!
Love you so shwetten rinn!!!........*gråter*
Kan ni festå de va?

Kommentarer
Postat av: Nina

Saknar dej oxå! Du är ju min party babe juuu!
pöööss

2007-07-24 @ 23:33:24
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: cinis

Jag kommer snart till dej min älskling...Då blir det Rock rock

2007-07-26 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0