Sommaar Sommaaar Sommaaaaaar...

image217
Ja, nu är det verkligen sommar.
Vi är mitt i sommaren år tjugohundrasju.
Det har gått fort, men det säger man ju varje år.
Det är väl ett ålderstecken.
Jag kommer ihåg när jag var barn och de vuxna klagade över att sommaren gick så fort.
Själv tyckte man att sommarlovet var evighetslångt.
Nu är man där själv.
Min semester har inte ens börjat ännu, men jag "nojjar" redan över att om fem veckor är den slut.
HELKNÄPP!! Jag vet.
På torsdag kl 11.30 börjar min semester.
Jag skall vara åter på mitt arbete den 13 Augusti kl 07.00.
Men det är lääääänge kvar.
Många sköna, latar dagar.
(måste intala mig själv det).
image215



Kommentarer
Postat av: Thomas

Åldertecken ja! Vem ska ge dig sill på bordet då?

2007-07-03 @ 20:08:38
Postat av: Thomas

Nu har du förstått!

2007-07-03 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0