Ut med båten, Etage och rumpan bar.

Solen strålar från en klarblå himmel.
Idag ska vi ut med båten.
Härligt!
Bara puttra ut och lägga oss på svaj.
Hoppas att killarna vill följa med så att de får lite färg på sina
magra kroppar.
Knut var på krogen i går, så han är väl knappast sugen.
Calle brukar inte heller vilja följa med.
Ludde är nog sugen på sol och bad.
Undrar hur kallt/ varmt det är i vattnet?
I Onsdags var det bara 17° i Mälaren.......hutter.
Hoppas att det är lite varmare i dag.
Måsta packa lite matsäck.
Vore ju bra att veta om jag ska ta med mig mat för 5 st eller bara för 2.
Jäkla ungar som inte kan bestämma sig dagen innan.
De är för morgontrötta.
Undrar vem de har ärvt det efter.(kan det vara Jonny?)
Själv kom jag i säng kl 05.00 i morse (igen) efter en hel natt på Etage (igen)
med Simon (igen).
Måste sluta med dessa dumheter.
Men det ÄR ju så skoj att sjunga kareoke.
Igår så sjöng vi "Fantasi"  med Style.
Träffade en kille igår som hette Munther i efternamn, coolt.
Har aldrig någonsin mötte en Munther som jag inte är släkt med.

Men vet ni vad som hände på Gränby igår när jag pantade tomflaskor?
Sååå pinsamt.
Jag tappade en flaska och böjde mig fram för att ta upp den , DÅ
sprack jeanskjolen hela vägen där bak.( inte i sömmen utan själva jeanstyget)
Så att hela rumpan tittade fram.(dax att banta?)
Jag bara studsade upp och ställde mig mot en vägg.
Jonny fick gå ut i bilen och hämta min tröja som jag knöt runt midjan.
Sedan fick jag gå på Kvantum och handla med rumpan framme(fast det syntes ju inte bakom tröjan).
Tänk om jag varit ensam på affären, då hade jag fått gå till bilen och visa rumpa för hela Gränby!!!!
Det är ju sådant som man bara drömmer om i mardrömmar.
Usch!!.
Först tänkte jag ta ett kort och visa er hela min rumpa som stack fram ur kjolen, men sedan ångrade jag mig.
Ni får använda fantasin istället (det var ingen vacker syn)
Nu ska jag börja väcka ungar och packa matsäck.
TJINGELING!

Kommentarer
Postat av: Linda

*Haha* Vad skojigt! Ja, tur att du inte var ensam¨på affären :-)

2007-07-14 @ 10:53:55
Postat av: Gubben

Hm, har du ingen skam i kroppen, stocha!

2007-07-14 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0