Var är solen?

Igår var det äntligen så pass sjysst väder att killarna kunde åka vattenskidor och "ring".
Farbror Pelle körde båten.
Undertecknad låg på bryggan och läste sin nya bok, IDUN.
På em öppnade sig himmelen och det bara VRÄKTE ner regn i ca ½tim.
Jonny hade glömt min käraste, älskade kamera på bryggan, men den klarade sig som tur var.
Vid 18-tiden åkte vi upp till Ove och Inger(grannar till mina svärföräldrar) på middag.
De bjöd på god mat och dryck.
Killlarna valde att stanna "hemma".
De ska med ikväll istället, när vi är bjudna hem till Lasse ( Gubbens kompis).
Morgonen har börjat med mulet och trist väder.
Nu ser det ut som om det eventuellt kan skina upp.
Idag har jag haft semester i tre veckor.
Det har gått alldeles för fort.
Fast det tycker man ju varje år.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, väcka min gubbe(inte Gubben) och sedan
ska jag läsa.
Hoppas att solen orkar igenom snart.
Det är ju så skönt på bryggan när solen skiner.
TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0