De e mycke´nu...

Idag börjar det.
All planering till fredagens begivenheter.
Snart ska jag åka och handla allt.
Knut har sin studentskiva i kväll.
I morgon tar jag bolaget.
På onsdag kommer Nils.
Jag har ingen bra idé till efterrätt på fredag.
Om någon har nåt som är gott och lätt samt går att förbereda så får ni gärna ge mig er idé.
Sen ska här städas, men det är ingen idé att starta för tidigt, då får jag göra om allt iallafall innan helgen.
Eftersom man bor med ett gäng lortgrisar så blir det ju så.
Ujjejuj.... det är mycket nu....


Kommentarer
Postat av: Anita

Du kan väl göra Kladdkaka med vispad grädde. Går att göra i förväg. Och så har jag ett recept på en jätte god Mandeltårta med
chokladfosting.Eller Faringratinerade äppelklyftor med cider och calvados. Hör av dig om du vill ha recepten.
Syrran

2007-06-04 @ 20:12:16
Postat av: Linnéa.

Frosen cescake med bär Lätt, snabbt och skitgott vispas lätt ihop och kan sparas i frysen i dagar det är bara att ta fram en ny eftersom den tar slut
Eller en jordgubbs tårta med sverige flaggor en klassiker

2007-06-04 @ 21:13:23
URL: http://www.keewlalinnea.webblogg.se/
Postat av: Linnéa.

*skratt* Hej det är Jag som har recepten och grattar! Sitter på Linnéas dator därför blev det hennes namn av bara farten :o)
//Nina

2007-06-04 @ 21:19:24
URL: http://www.keewlalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0