Den blomstertid nu kommer...

Idag är det skolavslutning för calle och Ludde.
Då är det regn och 12 °C, är det inte typiskt?
Jag börjar inte förrän kl 10 idag så jag hinner gå på Ludwigs avslutning.
Calle ville inte att vi skulle komma på hans (lite "skämmigt" att komma med morsan och farsan)
Lilla Callekillen som går ut 9:an.
Helt otroligt. Han ska ha skjorta och kavaj och jeans, Sååå snyggt. (sätter ut bilder sen)
I em ska jag och Ludde baka en tårta och käka tacos.
Vi tänkte först gå på restaurang, men bestämde att det var mysigare här hemma.
Calle ska väl antagligen ut med kompisarna ikväll, då är det bäst att vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Ingen risk - nog finns det jobb i Dalarna till Jonny i sommar!
OCH till dina stiliga pojkar som slutar skolan idag vill jag säga att jag är JÄTTEAVUNDSJUK - tänk bara SOMMARLOV! smaka på ordet, SSSOOOMMMAAARRRLLLOOOOVVV!!! Bara så mycket nostalgi och minnen!

2007-06-14 @ 17:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0