En vanlig sketen måndag


Både min arbetskamrat Linda och syrran med familj semestrar just nu i USA.
Jag får hälsningar på mail och på min blogg.
Jag blir avundsjuk.
Jag vill också åka till USA.
Det är en dröm som jag har att få julshoppa i New York, gå på disney world.
Se bokstäverna i HOLLYWOOD, åka upp i Empire State Building.
Jag skulle vilja besöka en svart, gospelkyrka.
Solsemestra i Florida.
Tänk att få flyga i helikopter över Grand Canyon.
Hihi....ja, man måste få drömma... eller hur?
Själv har det varit en vanlig sketen måndag för mig.
Arbetat mellan kl 9-13.
Åkte på IKEA med Knutte.
Storhandlade, hämtade Jonny och åkte sedan hem och fxade käk.
Chili Con Carne.
Nu ska jag sitta vid datorn en stund, sedan ska jag förbereda mig för mitt utvecklingssamtal med chefen som jag ska ha i morgonbitti.
KL 20.00 är det ERNST KüGELKNACKER på ettan.
En vanlig sketen måndag alltså.
(men snart är det semester)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Klart man tittar på ERNST - det är så skönt att bli irriterad, förbannad, sur och elak.
Att sådant får produceras för MINA licenspengar! Nu lagar han mat också.

2007-06-25 @ 20:35:33
Postat av: Frida

Hejhej maggis.. jag skrev en hälsning till dig på min blogg..Pöss

2007-06-26 @ 13:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0