För varmt

Det är föööör vaaaarmt! Jag orkar inte ens tänka.
Jag har massor att göra en jag orkar inte.
Huvudvärk har jag också.
Man borde ligga vid en pool och inte göra nåt en sån här dag.
Nils kom i morse.
Han och Knutte gick ut och körde lite basket men de kom in fortare än kvickt.
Det går inte att vara ute.
Man kvävs.
På vår balkong är det väl 60° varmt just nu. BLUÄÄÄH!!
Måste ta en huvudvärkstablett innan jag börjar med middan.
Jonny har varit vid båten hela dan och bränt sig.
Så nu är det väl sommar på riktigt då, när Jonny är rosa.
image149

Kommentarer
Postat av: Nina

Om du fortfarande undrar över efterätt kolla in min blogg
pyss

2007-06-06 @ 18:32:18
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0