Inte undra på att man ser ut som en heffaklump...

NU REGNAR DET IGEN!!
Det har faktiskt varit sjysst väder hela dagen.
Vi sålde takboxen i morse.
Sköööönt, nu är vi av med den.
Gick på en liten promenad med Ludde och Jonny.
Vi gick förbi Affären och köpte vaniljvisp(bl a)
Gick hem och gjorde en jättegod fiskgratäng och en rabarber/äppelpaj.
Inget bakande blev det idag.
Jag orkade inte gå ända bort tiil Ica och handla ingredienser till bak.
Det finns inte allt på lilla "turkaffären" i vårt kvarter.
Kl 19 ska jag kolla på en dokumentär om Ted Gärdestad.
Bluähh !!! Vad jag är proppmätt.
Men de är övergående, snart är jag hungrig igen.
Då finns det Chippa och dippa att tillgå ( inte undra på att man ser ut som en heffaklump)

image203image204image205

Kommentarer
Postat av: Thomas

Rabarberpaj - jag blir såååå sugen på rabarberpaj!!! Fast jag fick ju jordgubbstårta idag - inte så dumt det heller...

2007-06-24 @ 19:36:05
Postat av: Nina

Heffaklumpar är söta :o)

2007-06-25 @ 14:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0